This is an automatically generated PDF version of the online resource ukraine.mom-rsf.org/en/ retrieved on 2019/11/17 at 10:56
Reporters Without Borders (RSF) & Institute of Mass Information (IMI) - all rights reserved, published under Creative Commons Attribution-NoDerivatives 4.0 International License.
Institute of Mass Information LOGO
Reporters without borders

ТОВ «Телерадіокомпанія “Радіо Ера”»

Центр впровадження інформаційних технологій володіє «Ерою» навпіл з компанією ПП «Фонд розвитку інформаційного простору». Обидві компанії належать до ще однієї української компанії, яка належить кіпрський компанії, власником якої вказаний офшор з БВО у власності Антона Симоненка. Судячи з документів, пан Симоненко з'явився в структурі власності на початку березня минулого року — після купівлі у кіпрського офшору «Скотвей Асошіейтс Лтд» 98% корпоративних прав компанії «Інформаційний центр Залучення інвестицій».

Ключові факти

Форма бізнесу

Приватна

Організаційно-правова форма

ТОВ

Сектори бізнесу

Радіомовлення

Власність

Фізична особа-власник

ЗМІ
Other Media Outlets

Інші телевізійні ЗМІ

Телекомпанія «Ера»

Інші радіо-ЗМІ

Радіо «Ера» (9.98)

Факти

Медіабізнес

Медіабізнес

Виробництво: фільми, телевізійні програми;
радіомовлення: радіо «Ера»;
телемовлення (основний);
дротові електрокомунікації;
бездротові електрокомунікації;
супутникові електрокомунікації;
реклама

Бізнес

Міжнародний бізнес

MainFront Experts Inc., Британські Вергінські острови #
SCOTWAY ASSOCIATES LTD, Кіпр

Загальна інформація

Рік заснування

1998

Засновник

ПП «Фонд розвитку інформаційного простору», ТОВ «Центр впровадження інформаційних технологій»

Пов'язані інтереси засновника

MD

Працівники

MD

Контактні дані

Бульв. Верховної Ради, буд. 20, м. Київ, Київська обл., Україна, 02100

(044) 585-43-90, 536-96-01

www.radioera.com.ua

Податковий/ ідентифікаційний номер

30019068

Фінансова інформація

Дохід

MD

Операційний прибуток (у млн. $)

MD

Реклама (у % від загального обсягу фінансування)

MD

Менеджмент

Виконавча рада + інтереси виконавчої ради

Редакційна рада

Невиконавча рада + інтереси невиконавчої ради

Лоташевський Ігор Олександрович

Інші впливові особи + інтереси інших впливових осіб

Фактично компанія належить Народному депутату України Андрію Деркачу, почесним президентом якої він є, але офіційно компанія у 2015 році переоформлена на його помічника Сімоненка Антона.

Додаткова інформація

Останні новини

ТРК «Ера» належить не Деркачу, а Симоненку. Джерело: http://mediananny.com/novosti/2315415/

Інтерв’ю з Лоташевським. Джерело: http://ru.telekritika.ua/rinok/2013-03-23/80187 

Керівництво «Ери» звинуватило журнал «Новое время» у розміщенні заказухи від Адміністрації Президента. Джерело: http://osvita.mediasapiens.ua/web/online_media/kerivnitstvo_ eri_zvinuvatilo_ zhurnal_novoe_vremya_v_rozmischenni_zakazukhi_vid_administratsii_prezidenta/

Загальнодоступні дані

дані про структуру власників доступні з інших джерел, наприклад, державних реєстрів тощо

2 ♥

Метадані

Фактично компанія належить народному депутату України Андрію Деркачу, почесним президентом якої він є, але офіційно компанія оформлена на його помічника Симоненка Антона. В інтерв’ю генеральний директор Лоташевський у 2013 році стверджував, що власником компанії є Деркач. У статті «Дорогі російські ведучі та каламутні гроші. Соратники Януковича профінансують українське радіо» журнал НВ стверджує, що радіо фінансується компаньйонами Януковича із Росії. Радіо оцінюють як проопозиційне. Рівень прозорості низький, де-факто власники не зазначені

Джерела

Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб ― підприємців та громадських формувань. Джерело за серпень 2016 року: https://usr.minjust.gov.ua/

https://usr.minjust.gov.ua/

  • Project by
    Institute of Mass Information
  •  
    Reporters without borders
  • Funded by
    BMZ