This is an automatically generated PDF version of the online resource ukraine.mom-rsf.org/en/ retrieved on 2019/11/17 at 10:53
Reporters Without Borders (RSF) & Institute of Mass Information (IMI) - all rights reserved, published under Creative Commons Attribution-NoDerivatives 4.0 International License.
Institute of Mass Information LOGO
Reporters without borders

«Вести»

Газету «Вести» створив Ігор Гужва на основі колективу із газети «Сегодня», переманивши звідти 52 людини. У «Сегодня» Гужва тривалий час був головним редактором, згодом через конфлікт із власниками був звільнений і переїхав до Москви. Газета «Вести» перший час роздавалася майже вся безкоштовно (не маючи практично реклами), лише тепер обсяг безкоштовної роздачі суттєво скоротився. Гужва називав себе власником медіахолдингу «Вести Україна», тому саме на його особу було звернуто увагу податківців. У травні 2014 року в редакції газети «Вести» відбувся обшук. Водночас податковою міліцією було заблоковано рахунки ТОВ «Вісті Мас-Медіа» та Ігоря Гужви, якому інкримінувалися фіктивне підприємництво, відмивання доходів та ухилення від сплати податків. Досудовим розслідуванням встановлено, що на рахунок ТОВ «Вісті Мас-Медіа» від фіктивної фірми надійшли кошти у сумі 93,6 млн грн, які потім були легалізовані. У квітні 2015 року Служба безпеки України звинуватила газету в підтримці сепаратизму, а саме — в публікації низки статей, спрямованих на порушення територіальної цілісності держави Україна. Окрім того, газету звинуватили в отриманні фінансування з нелегальних джерел. Кінцеві власники кіпрської компанії Multimedia Ltd невідомі, але, за припущеннями гендиректора ТВі Миколи Княжицького, власники не змінились і продаж є формальністю, покликаною убезпечитися від звинувачень у зловживанні та переведення коштів в офшор.

Ключові факти

Частка аудиторії

3.2

Тип власності

Приватна

Географічне покриття

Локальний. Виходить (має окремі редакції) у Києві, Харкові, Запоріжжі, Дніпрі і Одесі. До війни виходила в Донецьку.

Тип контенту

Контент безкоштовний (при роздачі вранці в людних місцях) # Контент платний, в мережах розповсюдження

Активне приховування інформації

на додаток до недоступності достовірних даних, власники приховують інформацію, наприклад, за допомогою фіктивних фірм тощо

0 ♥

Медіакомпанії / групи

Медіахолдинг «Вести Україна»

Власність

Структура власності

Засновниками ТОВ «РАНДІ» є: ТОВ: ТОВ «Медіа Інвест Плюс», ТОВ «Айджи Медіа Україна». Кінцевий бенефеціар Денис Мозговий

Право голосу

MD

Фізична особа-власник

Медіакомпанії / групи
Факти

Загальна інформація

Рік заснування

2013

Засновник

ТОВ «Вести масс-медиа», Ігор Гужва

Пов'язані інтереси засновника

Ігор Гужва тривалий час був головним редактором газети «Сегодня» (власник Ринат Ахметов). Створив газету і холдинг «Вести» в 2013 р. після дворічного перебування у Москві. Людина виразно проросійських поглядів. Під його керівництвом газета постійно маніпулювала в контенті, викликаючи обурення в суспільстві, проте мала виразну групу підтримки в особі тих, хто отримував її безкоштовно. Донецька редакція «Вестей» підтримала прихід сепаратистів, зараз не видається

Генеральний директор

Ляхов Олег

Пов'язані інтереси генерального директора

Ляхов Олег, голова ТОВ «РАНДІ»

Головний редактор

Оксана Омельченко

Пов'язані інтереси головного редактора

Оксана Омельченко є головредом «Вестей» з вересня 2015 р. Змінила на цій посаді Ігоря Гужву. 15 років працює у сфері журналістики. Раніше працювала редактором відділів та заступником головного редактора в таких виданнях: «День», «Экономические известия», «Газета 24», «Сегодня»

Інші впливові особи

Ольга Семченко

Пов'язані інтереси інших впливових осіб

Олександр Клименко ― український підприємець та політик, колишній Міністр доходів і зборів України (24 грудня 2012 — 27 лютого 2014). Представник українського олігархічного клану, відомого як «Сім'я Януковича». За інформацією ЗМІ, саме він є власником газети «Вести», радіо «Вести» та каналу UBR

Контактні дані

01001,

м. Київ,

вул. Спортивна, 1а, бізнес-центр «Гулівер», 32 поверх.

Тел. +38 044 591 03 15

info@vesti.ua julia_lomanova@vesti.ua (прес-секретар холдингу)

Фінансова інформація

Прибуток

MD

Операційний прибуток (у млн. $)

MD

Реклама (у % від загального обсягу фінансування)

MD

Частка ринку

MD

Додаткова інформація

Останні новини

Мовники Єханурова, Тарути і Клименка відкоригували структуру власності. Джерело: 
http://mediananny.com/novosti/2317572/

Метадані

Медіавласність «Вестей» є проблемою для цілої медіаспільноти України від моменту їх заснування в 2013 році. Активно «кінці в воду» ховав засновник «Вестей» Ігор Гужва, а згодом, після спроби звинуватити його у несплаті 17 млн грн податків, вдався до «перепродажів» та «подарунків». Тому досліджувати густу схему фіктивних перепродажів не було сенсу, як і вивчати біографії основних «власників».
Медіахолдинг «Вести Україна» є класичним прикладом приховування інформації про власність. За інформацією ЗМІ, фактичним власником є екс-міністр уряду Януковича Олександр Клименко (причому не факт, що він не є посередником грошей Кремля), натомість через купу схем і фіктивних компаній, зареєстрованих в Україні, Кіпрі та Греції, власниками подаються уродженці Донеччини Денис Мозговий і Тетяна Александрова

Джерела профілю ЗМІ

Державний реєстр Міністерства юстиції України друкованих ЗМІ та інформаційних агентств як суб'єктів інформаційної діяльності. Джерело за серпень 2016 року: http://dzmi.informjust.ua/

  • Project by
    Institute of Mass Information
  •  
    Reporters without borders
  • Funded by
    BMZ